måndag 20 december 2010

Svårt att hitta julklappar?

Tänk! nu närmar vi oss julen med stora steg.
Det var nyss solen killade våra nästippar och värmde fram de små söta sommarfräknarna (för oss som har glädjen att få besök av dessa små prickar så fort vi tittar mot solen:)
En mycket klok vän till mig skrev en gång "Ett ansikte utan fräknar är som en himmel utan stjärnor!"
Det är något att tänka på och sprida vidare till våra barn som ofta ser med kritiska ögon på sig själv och sitt utseende.
Tack Richard!

Har du som jag alltid svårt med vad du ska ge dina nära och kära i julklapp?
För ett par år sedan hittade jag min lösning på alla dessa klapp-problem....
PRESENTKORT!
Vad är väl bättre än att mottagaren själv kan välja vad de vill ha?!
Så nu blir det presentkort från alla möjliga affärer till tonåringar och vuxna medans de lite mindre mottagarna får badhuspresentkort eller biopresentkort.
Vilket uppskattas med stor glädje!

...eller vad sägs om att ge bort Hälsa i Julklapp!

Hos oss på Ki kan du köpa presentkort på antingen en summa och mottagaren bestämmer sen själv vad den vill använda det till......



......eller så kan du som köpare bestämma om du vill ge bort Presentkort på träning, massage, ljusterapi eller tester, såsom konditionstest och kroppskompositionstest (massage och tester gäller även för killar).

Vid frågor kontakta mig på info@kidinstudio.se    0103/333291 eller   "Ki din studio" Drottninggatan 21c Boden
   
                                                                    Vi syns bland klapparna ♥ Kramar Wichtoria ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar