söndag 6 mars 2011

Något att skryta om!


"Vi gav ett antal bodensare i uppdrag att skriva ner några saker dem är stolta över och vill berätta om. Vi har samlat allt i en bok som vi kallar för ”Bodenskryt”. Stoltheten och självkänslan finns nu på pränt för att dela med alla andra!"
(inledningen på Skrytboken)

24 februari var det bokrealease för "Bodenskryt"
En söt liten bok med underbara bilder som Näringslivsförvaltningen i Boden har beställt.
Pronto Production AB fick äran att producera Skrytboken.

Så är du Bodensare eller besökare i vackra Boden passa på att titta i denna fina bok och fundera en stund över vad du skryter om ...

"Jag skryter om...."





Jag skryter om... alla mina fantastiska människor och vänner som har en gång funnits/finns och någon gång kommer att finnas i mitt liv!
Älskar er
Jag skryter om... vår underbara natur och lyxen att få uppleva alla våra växlande årstider!
Jag skryter om... alla de duktiga, modiga ungdommarna som finns i Boden!
Jag skryter om... den hjälp som erbjuds människor i uppstarten av sitt företagande!
Jag skryter om...  värmen och omtänksamheten som finns bland människorna här!
Jag skryter om... så mycket att jag har svårt att få med allt i ett "skryt"

Jag skryter om...

!

//kramar "skryt-Wichtoria" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar